« »
i ii iii iv v vi


random facts about me part two
Assalamualaikum and 안녕하세요!



welcome back guys and here i am~ ready to expose my facts to all my fellow bloggers haha. let's read it and comment if we have something in common 😎 okey, post ni akan jadi manglish hahaha entah kenapa...


  • love creating new fashion style (weird style maybe HAHA) i always wear that kind of style when i'm going to college. and of course, i will ride trains and walk infront of many people but don't care cause i'm making my own runaway hahaha.
  • love to hear music everywhere i go (mesti ada earphone atau headphone kemana aku pergi. tak bawak, macam cacing kepanasan)
  • kalau aku marah, aku cuba untuk tak balas balik ayat tapi kebiasaannya aku akan luahkan rasa marah tu dengan cakap secara kasar atau mimik muka aku akan nampak aku tengah marah.
  • suka gelak (even keadaan tu tak sepatutnya digelakkan, aku akan gelak. aku pun tak tahu kenapa, maybe aku mereng)
  • suka edit gambar sendiri dalam phone tapi tak publish
  • suka edit cover fanfic dalam wattpad (sejak 2017 ni jadi malas)
  • pakai makeup natural je kalau keluar mana-mana. tak suka tambah bulu mata palsu setepek 
  • of course ada crush en tapi tak macam crush. maybe, cru-wan? yelah crush + kawan HAHAHA
  • suka makan tapi depends juga mood dan keadaan. kalau dekat rumah, aku makan paling banyak
  • actually pendiam, but sometimes aku suka buat bising. depends juga on the mood and keadaan.
  • kalau tidur, mesti kena ada dua atau tiga bantal kat tepi (dalam bilik ada lebih hehe)
  • lebih utamakan minum air suam dari air manis atau gas. kalau makan dekat luar, i will order teh o ais or sirap ais.
  • drama jepun dengan korea are baeeeeeeeeee 💘
  • pakai lip gloss berbanding lip matte sebab nanti bibir kering nampak euw
  • suka pakai clothes ikut mood. kalau aku rasa happy, pakai pink kiut kiut. kalau moody, maybe semua hitam. 
  • basically banyak item milik aku adalah berwarna hitam dan merah. even tshirt yang dah layak jadi lap kaki pun banyak warna merah hitam
  • diri dulu dengan sekarang memang jauh beza. kalau ada yang kenal aku dari sekolah, diorang akan tahu.
  • suka main game dalam phone (ml lah apa lagii)
  • lebih suka kerja yang produktif dan teamwork daripada seorang diri bila ada kelas dekat luar. lagi merapatkan silaturrahim sesama kawan.
  • sukakan program yang boleh mendatangkan faedah kepada aku dan aku akan cuba join sebanyak yang mungkin untuk merasai apa yang aku tak pernah rasa dari zaman sekolah menengah. 


sekian itu saja dari saya, z a.k.a minah tiberrrr HAHAH 🙈🙈🙈 


March 14, 2020







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq