« »
i ii iii iv v vi


bowling tournament
Assalamualaikum and 안녕하세요!



hi guyss! i am back! harini aku nak bukak cerita pada hari kitorang jalankan event bowling dekat one utama. this is our idea (src & adventure club committees). sebenarnya event ni patut diadakan sem lepas tapi dah tangguh ke sem ni, nasib lah. of course aku bahagia sebab dapat join sebelum intern. my wish came true! 💕 terima kasih Allah kerana memberi aku masa untuk bersama mereka lagi.

sedih benor ayat aku ni. HAHAHAH. and one more thing, kitorang tak bagi diorang dapat buat group masing-masing sebab kitorang nak diorang ni kenal budak-budak lain. tak mahu ada kelompok-kelompok. kita msulc kecik je, tak nak diorang ni nak dengan budak yang diorang kenal je. kena mengenali semua student. 

aku main, tapi aku dengan team committee lah. tengok gambar bawah ni :


meen, kiki and me !


aku main takyah cerita lah HAHAHA dapat sekali spare dengan sekali strike! YEAH! yang bila aku dapat strike tu en, aku yeay seorang diri je weh. hmm sedih. member rapat aku semua lane jauh, aku je macam terpinggir kat situ. so aku macam happy sorang-sorang. lawak dohh! HAHAH. sebelah lane aku miss mathilda, lagi power! banyak kali dapat strike dengan spare padahal main seorang! sebenarnya sebelah aku lane untuk tiga orang budak baru tapi diorang tak datang. rugi je bayar. 



shikin and me <3


meen and me <3


dapat jugak bergambar dengan budak ni haish. dah tukar course so jarang jumpa dah :'( kalau tak meriah hari-hari aku dengan adanya dia ni. duk menyakat orang dialah nombor satu.
eh jap yang kat belakang tu dah kenapa HAHAHAHAH



tak rugilah join event ni even aku committee. so, good luck to me yang bakal hadap majikan nanti. dahlah first time kerja. chaww, salam.




Labels:

September 22, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq