« »
i ii iii iv v vi


malaysia convoy day with msu
Assalamualaikum and 안녕하세요!


good day to post my entry today! aku nak ceritakan apa yang berlaku minggu lepas. convoy ni berlaku pada hari khamis, 12 september. gambar dekat atas ni sebelum kitorang pergi convoy. nak tahu aku kat mana, hmm saya dibelakang sekali dekat msu tu HAHAHA. 

lepastu kan, kitorang kena gerak masuk dalam kereta cepat-cepat. weh, gentle cakap, best convoy ni. maklumlah aku tak pernah lagi convoy dengan member-member. 

kitorang pergi 5 buah sekolah dekat shah alam and nyanyi lagu sama-sama dengan diorang. tanam pokok pun ada jugak HAHAH. lagi satu, aku pun terkejut jugak bila aku nampak ada seorang vlogger yang aku kenal pergi jugak HAHAHAH bahagia lah jugak. dapat tengok dia duk rekod-rekod dengan member dia semua. ada tu aku macam terusha kawan dia pfft usha je kot hahaha



macam biasa, aku di belakang sekali HAHAH muka takleh control



MSU LC daebak!

ini jelah masa nak spend time dengan diorang. lagi dua minggu nak intern so aku try hard nak join macam-macam event bulan sembilan ni. bulan sepuluh nak gerak dah HAHHAHA apa-apa event ni memang memenatkan. kitorang lepu lepas dah habis event, semua tidur kecuali yang drive kereta lah HAHA kesian sya. aku tumpang dia haritu. 

lepas habis, kitorang collect makanan lunch and gerak gi medical centre. msu ni ada hospital sendiri dah, kat sebelah campus je. senang ada jalan shortcut. kitorang lalu situ. nak datang melawat lecturer kitorang yang sakit. 

dalam pukul 5 lebih kitorang chaw. dalam kereta pun dah lena. aku tak kisah dah dengan lagu yang terpasang kat tepi telinga aku ni dengan lagu kat radio. asal penat tidur lah en. still sampai semalam penat dia still bersisa. fuhh ahhahaha. 

well done lah bagi sesiapa yang telah menjayakan event convoy ni. bukan senang nak handle event dengan ramai student. aku faham perasaan tu. hehe. 

salam.

Labels:

September 14, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq