« »
i ii iii iv v vi


random facts about me
Assalamualaikum and 안녕하세요!


since aku tak tahu nak post apa lagi sejak habis blogger challenge, aku akan update banyak pasal life experience aku kat sini. and even kalau aku ada apa-apa event kat kolej sebelum aku intern, aku akan update kat sini 😚 so, harini aku nak beritahu sikit tentang siapa diri aku (even ada yang dah baca profile aku kat ME) aku tetap nak beritahu HAHA tak adalah berhabuk je blog ni.


  1. nampak je muka tua tapi muda lagi eceh
  2. muka nampak garang but aku sebenarnya okey je
  3. dah rapat, korang akan kenal perangai sebenar aku
  4. suka buat-buat muka kiut (pfft)
  5. bila ada mood gila, korang akan rasa jenuh nak layan
  6. ada masa aku suka diam, ada masa suka bising
  7. suka makan aiskrim
  8. suka makan makanan pedas
  9. suka menari (dalam bilik je aku buat)
  10. suka nyanyi
  11. hati jiwang hahaha
  12. minat minyak wangi bau buah-buahan especially epal
  13. minat bts (kpop)
  14. suka kumpul buku tak kira buku nota ke novel ke fixi, janji buku
  15. duit suka simpan dalam poket (sampai terbasuh dalam mesin)
  16. suka warna hitam dan merah (sejak akhir-akhir ni, minat putih jugak)
  17. tak suka makan biskut selain biskut gula dan biskut tiger
  18. suka perisa coklat dan vanilla
  19. minat samsung, not iphone
  20. last but not least, suka pakai headphone berbanding earphone

setakat ni aku bagi 20 facts je lah pasal diri aku. nanti aku sambung lagi di hari lain ;) 
salam.

August 24, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq