« »
i ii iii iv v vi


went to Nights of Fright 7!
Assalamualaikum and 안녕하세요!

heyyo! guys, dua minggu lepas punya cerita aku baru nak update hehe. disebabkan aku tengah intern, dah jaranglah update blog ni. ahad je cuti so aku amik peluang untuk berehat secukupnya tapi nampaknya macam tak! HAHAH

aku dapat tiket ni pun last minit sebelum aku masuk intern. jualan tiket pun cepat habis sebab laku keras. event ni kan sekali setahun. secara jujurnya, sepanjang aku hidup, aku tak tahu pun ada event horror ni dekat sunway HAHAH betapa kunonya sayaaa.

aku dapat dalam harga rm58. tu pun untung member punya cousin tak dapat pergi. so, beli tiket dia. hari sabtu tu je aku nak enjoy dengan diorang sebab ada lagi 13 weeks internship. ni, dah masuk 3 weeks, lagi 11 weeks lah. bila pikir balik, rasa macam tak nak masuk kolej balik KAHKAH. pikir sorang-sorang je nanti buat final year projek hmm. kenapa kena seorang? HUHU dahlah dekat campus weh jauh nun di shah alam sana.

dah lah tak mau cerita yang belum jadi. marey tengok gambar dekat bawah!



ni masa tunggu dekat luar. memang berpeluh ketiak menunggu pintu masuk nak buka. dapatlah kitorang selfie banyak-banyak.



part ni takleh blah. sir kacau aku dengan panggil hantu-hantu tu untuk serang aku. weh, punya menggeletar aku. nasib ada tirah kat depan. dia jadi mangsa tempat aku menyorok. HAHAH
aku pon tak tahu kenapa aku takut sangat sedangkan manusia je dalam kostum tu. 



lepaking geng 💕



gambar ni sebelum kitorang masuk sharknado house. masuk sini pun aku tunduk jeee hahahaha

festival ni end pada waktu 11.30 malam. kitorang pukul 11 suku macam tu dah keluar. semua kelaparan mencari makanan. berpeluh semua hado. lepastu member ajak makan dekat satu tempat ni tapi kat pj. jauh jugaklah nak ke sana. 

sampai je sana, terkejut aku tengok waktu macam ni pun still ramai kat luar? aku waktu macam tu dah terbongkang tidur. aku jenis tak stay up sampai 2 ke 5 pagi. itu bukan aku. even waktu belajar ni, aku tak lebih pukul 2 lah untuk berjaga. pukul 2 pagi macam tu pun mata aku rasa bengkak semacam. 

nasib lah malam tu memang sampai rumah pukul 2 pagi. memang sunyi gila jalan. aku jadi takut bila pikir kalau kerja betul-betul nanti, kalau stay up, balik macam ni. eii ngeri. 

berdasarkan pengalaman first time ni, not bad lah pergi nights of fright tapi kitorang sempat pergi dua rumah je. bapaklah sakit hati. bayangkan, pukul 7 lebih dok gasak-gasak dengan orang lain, tunggu je dah masuk satu jam, pukul 9 baru dapat naik rollercoaster last sekali beratur sejam jugak nak masuk sharknado. erm, sedih weh. kitorang balik pun muka semua keletihan + mata diorang ada yang bengkak dah. 

sekian itu saja. 
apa-apa aku update lagi.  

Labels:

October 20, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq