« »
i ii iii iv v vi


my last src orientation
Assalamualaikum and 안녕하세요!

with src candidate next sem ❤

semalam ada orientasi and aku macam biasa, kena jaga. untuk yang terakhir, kali ni orientasi terus sekali dengan evening booster pfft okay patutnya morning tapi pagi kitorang indoor. main game kahoot dan broken telephone je. 



ni gambar sebelum kitorang main game. budak baru ada lima orang je tapi kitorang yang src ni ada sebelas orang. sampaikan kitorang pun kena join main game jugak tapi macam kita yang over. budak-budak baru still kekok lagi.

after indoor game, kitorang habis dalam pukul 12 lebih untuk bagi rehat and pergi lunch. dah siap tukar baju, baru pergi makan. dalam pukul 2.30 petang, kitorang gerak pergi tasik perdana. dekat je dengan  kolej tu yang kitorang kena berkumpul and jalan kaki sekali.

ini lepas dah sampai sana (tengah bincang)

outdoor game, kitorang main bola beracun dulu lepas tu baru main foot and hands. game yang first tu, if bola tu berhenti dekat tangan si pemegang, dia kena jawab soalan yang diberi oleh mc. game yang kedua pulak, kena jawab soalan, baru boleh pijak atas gambar foot/hand. aku bab-bab spelling boleh jawab lagi tapi kalau general knowledge, kurang sikit.

tetiba lori nak lalu time main game tu 😂 so lepas tu, dah habis. team aku kalah. tapi team menang if diorang nak menang ada syarat iaitu diorang kena menari lagu baby shark 😂 

kelakar betul. moment semalam tak boleh lupa HAHAHAH lagi-lagi bila ada yang buat kelakar. 

bagi aku orientasi kali ni adalah terakhir untuk aku bagi diploma. jika aku berkesempatan untuk menyandang jawatan src lagi, hmm insha Allah aku akan lebih baik lagi. presentation semalam bagi aku kurang memuaskan sebab aku gagap and apa yang aku cakap keluar jadi merapu. nervous gila sebab semua pandang kau. 

aku kena practice lagi. 

lepastu, ini kira orientasi yang paling best and kelakar. semua sporting. macam kitorang je melebih-lebih daripada budak baru. diorang tak tengok lagi, ada yang lagi over. tunggu jelah minggu depan bila kelas dah mula. apa-apa pun, thank you for the memories. walaupun sem depan adalah sem terakhir aku, aku harap aku dapat buat yang terbaik selagi aku belum graduate. insha Allah 💖

salam. 

Labels:

July 04, 2020







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq