« »
i ii iii iv v vi


addict dragon raja?
Assalamualaikum and 안녕하세요!

*my eyes got bigger when i saw they already launched dragon raja on playstore*

minggu lepas ke atau minggu ni playstore baru launched satu game baru yang dinamakan Dragon Raja. at first aku tengok nama game ni sebelum dia launch, aku tergaru-garu kepala and aku tergelak sebab nama game dia pelik 😂 lepastu, aku scroll ke bawah untuk tengok gambar-gambar game dia. sebelum aku main sesuatu game, aku suka tengok visual game tu and ada ke tak instruction untuk main (aku tertarik dengan character customization je sebenarnya.) kalau aku rasa aku suka, aku download. game ni kan tak launched lagi masa tu, jadi aku suruh playstore remind aku if this game already out on playstore. 

DAN AKHIRNYAAAAAA ia pun menetas. pfft.

dalam waktu tengah hari rasanya, playstore remind aku kat notification. aku melepak-lepak dalam bilik tapi tak pegang phone. so, bila aku baru sentuh phone masa tu, aku terkejut dapat tau. apa lagi, aku terus pergi klik noti tu and terus download. bila tengok game tu tengah downloading, hati aku berdebar-debar weh. satu, of course sebab tak sabar game ni dah keluar. kedua, eherm sebab game tu boleh jumpa buah hati jantung pengarang HAHAHAH takdelah gurau je. 

dah download semua, aku pun buatlah character aku sendiri. mata dia aku pilih macam sharingan sasuke tu 😆😂 and warna merah menyala sebab rambut hitam. (awal-awal main, character aku mata lain, rambut pun lain. disebabkan dapat rambut free, aku tukar) class pun boleh tukar tapi kena bayar. aku mula-mula pilih soul dancer (lepastu tengok ramai je dalam class ni, so aku tukar. lagipun, aku cepat bosan) aku tukar ke blade master. element dia pun fire. (fireeeeeee~)

selepas seminggu main, akhirnya ini lah hasil character aku untuk hari ni, 

*boleh klik untuk tumbesaran*

boleh lah add as friend ye? tapi kena mesej aku and bagi kod ni, REDXKY supaya aku kenal korang dari reader blog ni 😁 boleh lah lepastu kita buat team, main sama-sama! banyak mission nak ada team. and lagi satu, boleh je main sorang but EXP korang tak dapat banyaklah macam korang main team. 

let me know in the comment kalau korang main jugak game ni and tak berhenti main 😂 btw, ML dah ditinggalkan olehku~ sebab main je dapat team nub. bye. ciao. assalamualaikum.

edited: lupa pula ada banyak server 😂 aku main server 15 untuk username ZICZAQ. kalau server 40, aku guna REDXKY. boleh lah add kat server yang aku dah mention tu ehek!

Labels:

June 06, 2020







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq