« »
i ii iii iv v vi


turns twenty-one today!
Assalamualaikum and 안녕하세요!


saengil chulkahamnida~

alhamdulillah, i have reached 21 years old today! *clap clap* hehe. hari ni pun bermulanya PKPP right? memang tahun ni menjadi hari jadi yang bermakna untuk aku dan kita semua. beruntung jadi warganegara Malaysia. alhamdulillah syukur. walaupun sekatan antara negeri tiada bermula hari ni, janganlah pula langgar SOP. hati-hati juga bagi sesiapa yang mula balik ke kampung atau start planning balik harini 😃

hari ni juga aku nak story sikit. aku kan jenis yang susah nak balas mesej orang (hmm) atau lambat balas, so nak dijadikan cerita, aku ingat dengan setakat post kat ig and terima wish dari situ kira okeylah. sebab aku ni kira jenis yang suka fikir banyak sebelum balas mesej orang. aku akan fikir, "oh, tulis macam ni agak-agak okey ke?" atau "tak ke kena letak emoji supaya orang tak fikir kita ni serius je?"

macam tulah. 

harini, ada seorang member wish dekat group kolej. pergh, aku masatu terkejut. sebab sebelum ni mana ada wish dalam group. bagi korang, benda ni kecik je. tapi bagi aku, aku rasa awkward nak balas sebab fikir ramai duk baca. kenapalah aku kena fikir apa diorang nak fikir? eish.

alhamdulillah, rilek je lah aku balas. setakat "thanks" atau "thank you" beserta emoji senyum and love merah. dah tu je. HAHAHAHA awkward social person betul. 

itu je aku nak cerita setakat ni. nak sambung tengok movie. pada hari yang special ni, biasanya aku akan tengok movie je. bagi aku, itu cara aku. cara korang spent day pada hari jadi sendiri macam mana? 

Labels:

June 10, 2020







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq