« »
i ii iii iv v vi


blogger challenge #22 & #23
Assalamualaikum and 안녕하세요!



day 22 : what are the most attractive physical features on males and females, in your opinion?


in my opinion, aku suka tengok mata dan senyuman pada seorang lelaki. seorang lelaki bila dia senyum atau gelaklah. macam happy gila lepas dengar lawak yang kelakar atau dia sendiri yang buat lawak bodoh tu. haa macam tu. 

if perempuan pulak, aku lebih suka senyuman. kenapa senyuman? dia nampak manis. if kau cemberut je muka tu ada ke orang nak tegur? aku dulu selalu buat muka macam tu and orang selalu kata aku sombong gila. bila masuk kolej ni, aku dah start berubah sikit. aku nak selalu senyum even aku tahu dalam hati ni tengah sedih. aku tak berapa suka sangat nak cerita masalah aku kat orang lain.

fizikal lelaki dan perempuan yang menarik minat aku adalah senyuman mereka. tak kira lah mereka ni hensem atau tak, cantik atau comel, bagi aku senyuman diorang manis :)


day 23 :  what are your 15 favourite things right now?

  1. my phone
  2. my water bottle
  3. my ring
  4. my bracelet
  5. my necklace
  6. my bag
  7. my laptop
  8. my army bomb
  9. my books
  10. my comics
  11. my blog
  12. my colorful hoodie
  13. my nike shoes
  14. my art supplies
  15. my glasses

Labels:

August 16, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq