« »
i ii iii iv v vi


clap! blogger challenge #10
Assalamualaikum and 안녕하세요!



day 10 : what happened today?


hari ni, aku pergi beli baju dengan main bowling with member kolej. tu pun baru semalam diorang rancang tau tak? haiyoooo. nasiblah aku on je. KAHKAH. sebelum tu, aku naik lrt and tukar naik monorel ke stesen imbi. erm, siapa duduk kl tau lah kot aku nak gi mana hehe. aku nak pergi times square. serius aku cakap, main kat situ mahallllllllllll. baik aku main kat kawasan rumah aku je. sampai pun lima minit je weh. murah lagi main situ. 

but, aku pikir nak cari blazer so tu yang gi ts. last-last tak beli blazer pun, siot je HAHAHA. pakai jelah blazer yang gelebeh tu. dahlah mahal beli. kita pakai apa yang ada jelah. 

kitorang main pun berlima je, kalau tak berenam. member lagi sorang ada temu janji lain. 

dah habis main bowling, dua member balik sebab diorang kata tak nak lepak ts. hahaha, kitorang pun nak balik. but, kawan aku seorang ni dia nak singgah masjid jamek jap so kitorang pun pergilah. dah selesai beli apa yang patut, perut pun minta diisi. jalan-jalan kat situ ada pasar, kitorang beli kuey teow jelah untuk bawa balik.

sampai rumah, sakit perut pulak. dari semalam dah sakit-sakit perut ni. and sekarang menghadap laptop. selesaikan kerja mengedit poster dan buat report. itu sahaja. tak ada hari yang tak best bagi aku. eh jap, ada. but tu dua minggu lepas. semua member sendu weh. aduh entah nape. aku pun ikut sendu. 

pape pun, memang short sem struggle lebih sikit rasanya sebab rushing, rushing. ada 7 minggu je weh. alhamdulillah satu subjek je sem ni 😝 


Labels:

August 03, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq