« »
i ii iii iv v vi


blogger challenge #6!
Assalamualaikum and 안녕하세요!



day 6 : discuss your first relationship/first kiss

first of all, aku cuma nak cakap, aku tak pernah ada real relationship dengan sesiapa sejak aku lahir. serius. pernah sekali aku try relationship yang dulu trend, "fake relay" ? aku pun tak berapa ingat sebab aku baru darjah lima time tu. HAHAH budak-budak nak membesar en, tu yang try macam-macam. 

bab first kiss tu, ehem. aku pernah lah. 

tapi dengan budak kecik. HAHAHAHAH korang tau tak, masa tu aku baru bangun tidur, and dia pun baru bangun. lepastu aku gosok-gosok mata aku sebab ada habuk. sekali dia pandang bibir aku lepastu kiss. aku pun terpempan lah terkaku semua ada. 

wehhh aku baru darjah enam, dia pulak dalam lingkungan umur tiga atau empat. okay maybe dia dah biasa kiss-kiss bibir dengan mak dia tapi janganlah buat kat aku! 😂😂😂

okey itu saja. sekian 😁


Labels:

July 30, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq