« »
i ii iii iv v vi


my first lightstick in my life
Assalamualaikum and 안녕하세요!

hehe. rasa excited tu memang lah ada kan dalam diri ARMY kalau diorang punya lightstick nak arrive en? siapa tak rasa macam aku rasa, memang hati dia kering. pfft sorry joke saja ma. truthfully, my lightstick already arrived seminggu lalu. and, that night juga aku dapat terima berita sedih dari family. aku tak nak cerita tentang tu kat sini, kalau korang nak baca, pergi kat diary online aku. carilah dekat navigation tu sampai jumpa 😉



my ARMYBOMB ver 3 official!


aku beli armybomb official tu dekat kshop @pjmkpopshop. sesungguhnya, dia memang peramah HAHA. memula aku ingat dia lelaki sebab nama nak bank in tu lelaki. rupa-rupanya it's her brother. okay. my bad. sebenarnya bukan aku seorang yang ingat macam tu hehe. so, korang ada lightstick tak kat rumah? kalau camtu, kita geng! 

korang mesti ingat aku banyak habiskan duit dekat merchandise macam ni en? sebenarnya tak. 

aku tak lah sekaya yang korang sangkakan. aku hanya orang yang biasa-biasa saja. aku dapat beli pun atas usaha BERSABAR dan BERSABAR. nikmat sabar tu perghhh kaw kaw! dari aku form 3 lagi aku nak lightstick ni and aku rasa jealous lah jugak bila selalu ada orang post diorang punya armybomb untuk cantikkan feed insta and so on. but, now i have it. aku tak naklah menunjuk sangat armybomb aku. haritu aku post pun sebab nak promote ig shop dia. dah dia baik dengan kita, kita balas lah balik dengan bantu dia. ha gituww

now, i am currently saving my money for next lightstick and bts concert. (tapi rasanya memang takkan dapat pergi pun concert diorang. jadi mari berhuhu)

sekian itu sahaja daripada saya.


Labels:

March 14, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq