« »
i ii iii iv v vi


kurang kasih sayang?
Assalamualaikum and 안녕하세요!




aku kekurangan kasih sayang ke? kenapa aku fikir macam tu? 
aku rasa macam aku suka berikan kegembiraan pada orang lain kecuali aku. but, at the same time, orang yang mendapat kegembiraan daripada aku, tak menghargai apa yang aku telah aku berikan. 

aku sedih. 
aku kecewa.

aku patut ubah sikap ini. aku patut beri lebih tumpuan pada diri aku sendiri. pedulikan perasaan orang lain. pergi lah. aku malas nak ambil tahu lagi. aku malas nak berikan happiness pada orang yang tak menghargai. 

aku penat.


August 10, 2019







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq