« »
i ii iii iv v vi


dinner at satay kl
Assalamualaikum and 안녕하세요!
well, tengok tajuk pun korang dah tau apa yang aku nak sampaikan hehe~
rasanya aku dah lama tak rasa makanan diorang. last aku pernah makan kat restoran diorang time kedai diorang dekat depan building celcom. pastu ayah aku bagitahu kedai diorang dah pindah tempat lain. jadi, malam rabu lepas (22/11/2017) aku dan family aku keluar pergi makan dekat kedai Satay KL. sanggup tu pusing sana pusing sini haha. aku pulak sibuk nak snap-snap gambar. dapatlah jugak walaupun tak banyak.




sungguh menyelerakan kan? *nyum*


aku pun pakai snap je gambar makanan semua ni. apa-apa pun en memang sedap makanan diorang! memang recommend lah dekat korang kalau tak tau nak makan mana lagi HAHA. sebab mostly ramai akan tanya kat kawan "nak makan mana weh?". basically soalan tu memang SUSAH untuk dijawab betul tak? hoho. *gelak tutup mulut* 

so aku rasa entry kalini pasal makanan jelah yek? HEHE. jap nak post lagi gambar-gambar 


nilah kedai makan Satay KL ❤

ni alamat kedai tu kalau MASIH tak jumpa kedai dia :

Lot 1439A Jalan Yahya Sheikh Ahmad
50300 Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
Malaysia

selamat menjamu selera! (hehe)

November 24, 2017







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq