« »
i ii iii iv v vi


august's diary
Assalamualaikum and 안녕하세요!

heheeeeeee. there's a lot of things i want to tell you my fellow bloggers and readers. hehe actually i have never been happy like this before. although my shy shy personality is still there, i have made some friends in college. alhamdulillah. aku cuba tepis perasaan malu aku semata-mata nak survive sepenuhnya dekat kolej. aku tak seberani ni bila aku masih bersekolah dulu. i'm glad that i try my best to improve :)



this is before i met a new friend. aku dan aina pergi jalan-jalan satu ampang point sampai lenguh kaku dibuatnya. yelah, bosan sebab final exam dah habis untuk kitorang berdua. shikin (my new friend) dengan pelajar-pelajar baru yang lain tengah orientasi time nih. hehe kitorang dah pass dah.



lepas shikin dah habis orientasi, kitorang berempat termasuk pelajar baru yang kitorang baru kenal. nama dia fyna pergi makan. serius sedap spaghetti dia! tengoklah gambar dekat atas ni. satu set dengan peach tea hanya RM12.90. kalau ala carte, jadi mahallah. sepinggan spaghetti bolognese ni RM12.90 jugak. fuh~ baik aku ambik satu set dapat air! walaupun diorang cakap spaghetti ni manis, tapi makanan ni jugak menepati taste aku! hehe so aku tak kisah janji perut kenyang! nyum nyum!

rasanya, bulan ni sekejap sangat berlalu. ni pun satu sem dah habis. aku sedang menunggu untuk masuk sem dua pulak. sekarang ni, aku dok goyang kaki jelah kat rumah. cuti dua minggu woi hehe. in shaa Allah mungkin sambung balik ambik lesen L. tu pon kalau masih ada tempat. hmm. 

sekian. 


August 13, 2017







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq