« »
i ii iii iv v vi


5 friends at iCity!
Assalamualaikum and 안녕하세요! serius best semalam! satu, aku dapat pengalaman belajar adjust shutterspeed, aperture dengan ISO menggunakan kamera sendiri. maklumlah, selama ni aku pinjam kamera kawan-kawan je. so, aku bersyukur akhirnya aku dapat kamera sendiri. hehe. kisah semalam... hmm. memang menghiburkan lagi kawan-kawan aku yang suka menyakat sesama sendiri dan berjaya buat aku tersenyum dan tergelak. aku rasa macam tak lengkap kalau diorang takde nanti. aku ingat nak belanja sikitlah gambar kitorang semalam. selepas makan kat AEON, kitorang pergi sini untuk shoot gambar projek.


masa ni kitorang dekat Taman Botani, Shah Alam :) 

sempat jugaklah tangkap gambar untuk depth of field, geometri dan leading line. aku baru nak belajar shoot shoot gambar cenggini hehe. 

second place yang kitorang pergi lepastu adalah iCity!! dah lama tak pergi kot. kali terakhir pergi waktu form 3 dulu. memang tak banyak perubahan lah tempat ni.


kak nad, shikin, hafiz & chan :) of course lah aku jadi photographernya



hafiz main flip bottle. tak sempat nak snap part botol tu berdiri haish


sambil tunggu malam berlabuh, kitorang sempat shoot dan selfie lagi. kalau aku, aku sempat rakam video ~



chan snap kak nad, kak nad snap leading line hehe~


memang berlambak gambar yang kitorang tangkap semalam! bercampur-aduk dah gambar-gambar dalam kamera aku ☺ bila dah malam tu, kitorang cadang nak naik ferriswheel dengan pusingan swing tu tapi duit semua tak cukup T^T in shaa Allah akan datang kitorang datang sini lagi dan main semua benda yang kitorang nak! XD jadi kanak-kanak ribena sekejap tak salahkan? *peace*


Labels:

November 18, 2017







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq