« »
i ii iii iv v vi


short sem = busy!
Assalamualaikum and 안녕하세요!

hehe. baca tajuk pun dah tahu kan tentang apa post kali ni ☺
haritu, hari khamis tak silap dalam bulan ni lah. aku dapat pergi Gempak Starz! heaven gila wehhh~ Lagi-lagi aku ni dulu agak otaku dengan komik (sampai ambik course grafik dekat kolej hehe). dapat lah jugak aku beli dua buah komik. satu genre seram satu lagi novel ringan namamu tu. ramai cakap anime tu best jadi aku pun buat keputusan pergi beli lah. hoho~

aku dapat pergi ni pun sebab miss finny, pensyarah course aku dan mentor aku ajak pergi dengan senior yang lain. kawan aku yang anis pun ikut gak sebab class e-dagang pun ikut. miss pulak baik hati weh siap cakap ajaklah aina sekali. aku apalagi, ajak arh! hehe. peluang cenggini jarang datang so aku gunakan peluang tu dengan baik. haritu kitorang pergi dua tempat. lagi satu tempat tu Balai Seni Negara.

meh aku belanja sikit gambar ketika aku berada di tingkat yang dipenuhi dengan editor dan pelukis!









memang tak rugi lah pergi sini! ada aku terserempak dengan pelukis Candy tapi aku segan nak mintak bergambar dengan dia hmm.

habis cerita tentang lawatan ni. aku cuma nak cakap, dalam bulan ni dengan bulan depan aku memang busy sikit and final exam makin dekat! serius aku cakap, aku tak pernah penat sampai camni sekali bila sambung belajar semula haha. short sem ni memang penuh dengan aktiviti. Yang bestnya, bila dapat pergi lawatan dengan pergi rumah orang tua! balik dari aktiviti tu terus kena buat report fuh! baruku tahu kehidupan di kolej macam mana HAHAHAHAH. ni baru short sem dah mengalir duit. deras pulak tu dia mengalir ....

sampai sini saja cerita aku harini!

Labels:

July 27, 2017







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq