« »
i ii iii iv v vi


rindu sekolah
Assalamualaikum and 안녕하세요



actually, aku memang dah rindu gila dengan sekolah. bukan SEKOLAH but the memories. nak main bola tampar, nak ponteng kelas lagi, nak tolong cikgu angkat barang, nak ucap "assalamualaikum" dekat cikgu, nak kena marah lagi, nak rasa menggigil bercakap depan kelas, nak bergelak ketawa dengan classmates, nak usha crush etc. serius rindu. aku paham sangat sangat perasaan orang yang dah habis sekolah ni. i feel you guys ;') 

so, kerja aku dekat rumah sekarang ni sambil tunggu interview atau tawaran dari mana mana universiti atau kolej, aku jadi suri rumah. well, setiap perempuan belajar tinggi mana pun tetap berada di dapur bukan? aku pun ada lah belajar sikit-sikit nak memasak apa semua. masih bercuti ni pun ada juga pergi ambik ujian lesen memandu. aku belajar auto berbanding manual sebab mak aku kata aku tak boleh ni manual hehe. aku pun ikut jela.


April 09, 2017







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq