« »
i ii iii iv v vi


gomawo yo~
Assalamualaikum and 안녕하세요



harini barang yang aku order sampai T^T seriously, nak bukak plastik tu memang susah ^^'' tapi, aku koyak jela! ha! lepas tengok kasut ni secara live, rasa nak pakai je sekarang. aku memang tak banyak kasut jalan so, aku orderlah kasut ni. lawa and aku suka bau kasut ni ^3^ aku memang pelik sikit. suka bau benda baru macam almari baru, buku baru, kasut baru kalau boleh semua benda baru aku nak bau! hahah! selain kasut, aku order handbag jugak. disebabkan handbag aku banyak besar-besar, aku order yang kecik punye. berbaloi lah jugak. sesuai dengan style aku. aku memang suka gaya hipster sket. hehe. (dari tadi, aku cium bau kasut je sampai mama pelik dengan anak dia sorang ni, tak boleh kalau tak bau. dah biasa ^^) 


and thank you very much to zalora sebab sudi collab dengan blog yang agak simple ini. thank you very much~ (lagu BESTie ^3^)



December 08, 2015







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq