« »
i ii iii iv v vi


wattpad
Assalamualaikum and 안녕하세요


disini, aku cuma nak cakap pasal wattpad :) sejak jumpa app ni memang ketagih gile (serius aku cakap ) hoho. ramai jugak yang dah guna app ni nak reka cerita and baca cerita yang diorang nak. budak bawah umur aku pon ramai ada acc ni and followers diorang pon perghh boleh tahan ramai ^^"" kalah aku. gambar di atas ni, aku recommend readers/bloggers baca cerita ni ^^ sapa yang ada orang yang dia suka, boleh lah baca cerita ni hehe. best ade comedy lah jugak. cerita ni dah completed so takyah tunggu sampai author-nim update ^^ 


cerita dekat atas ni pulak pasal bully. this story /thumbs up/ . siapa yang pernah rasa kena buli atau tak, cer baca cerita ni. ada happy, sad, and ada time tu korang rasa nak baling something dekat orang yang buat watak utama macam sampah -.- serius. cerita ni paling terbaik setakat ni bagi aku. kalau korang nak baca cerita lain, boleh je search apa-2 and check la tag, mana tau ada yang berkenan. story pasal vampire pun banyak ^^ alang-2 singgah tu, boleh follow aku sekali hehe. username ku kid_99 ^^ wattpad ni bole je kalau nak baca free (kene sign up dulu) and kalau nak bace anytime and anywhere, download lah app dia dekat app store atau google play store. hehe. story-2 dalam wattpad boleh dibaca offline, tu pon kalau korang dah letakkan dalam library and tekan gambar story tu, biar dia loading sampai keluar page story tu....and dah bole baca offline ^^ selamat membaca !! oh ya, lupa nak selitkan link ke website tu ^^" 





Labels:

December 18, 2015







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq