« »
i ii iii iv v vi


d e a r m y b e s t f r i e n d ;

Assalamualaikum and Annyeong ^^

Zie rasa nak tukar panggilan supaya bloggers lain tak rasa kekok bila baca ayat Zie ^^ Zie pulak lebih selesa bila 'kau-aku' . So, disini, Zie nak bahasakan diri sebagai aku. Rasa ..... lebih okay dan tak kekok kan? Apa-2 pun, Zie minta maaf dengan bloggers atau readers yang lebih dewasa kerana Zie nak bahasakan diri Zie sebagai 'aku' ^^






Ada banyak benda yang berlaku disekeliling kita. Entah kenapa aku rasa macam aku akan kehilangan sesuatu. Last-2 betul. Kawan aku nak pindah. Benda ni dah pernah berlaku mase aku form 1. Aku rasa tak nak rasa kehilangan tu tapi, aku tak boleh menolak takdir. Aku akan rindukan kawan baik aku tu :') Aku cuba untuk tak jadi jiwang tapi aku takleh kawal T^T luahkan dekat blog pulak tu ^^'''''
______




aku start kawan dengan dia balik tahun ni. kitaorang jadi classmates dari darjah enam tak silap. mase tu, kitorang pun tak rapat sangat. form 1 pulak kitorang dpt sama kelas, kitorang jadi rapat. bila dah rapat, aku kena pindah kelas. dari kelas C tukar B. aku mase tu tahan je tangisan aku, bila kawan aku lagi sorang cakap "takpe, nanti kita jumpa lagi." aku dengan kawan aku tu macam tengah buat drama. semua tengok. malu gila >//////< bila form 3, aku ade lah jugak berbual dengan dia, macam beli barang dari dia semua tulah..... tak sangka dia dah nak pindah. dahlah bagitau tahun ni pulak tu! tapi, walau papepun, aku tetap takkan lupakan dia sebab kitorang boleh berwhatsapp nanti ^^ nasib baik ade nombor fon dia.


_______


kalau korang tak nak baca pon takpe ^^'''
November 20, 2015







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq