« »
i ii iii iv v vi


Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya by Arysha
Sesiapa yang nak join , klik gambar kat atas .. ye ?

Fuhh ~ Okaay . Saya baru nak join segmen ni . Adik Arysha yang buat segmen ni . Pandai jugak budak zaman sekarang ni . Aku ni boleh je nak buat segmen tapi , malas . :p

Ok. Saya nak mulakan dengan 5 TOP BIAS SAYA yang terbaikkkk !! (y)


1 ; EXO's Park Chanyeol 

 




2 ; EXO's Oh Sehun 





3 ; SNSD's Kim Taeyeon


 




4 ; SNSD's Im YoonA





Dan , last sekali ; EXO's Kim JoonMyun aka Suho




eheh . 2 orang je bias perempuan . Sorry , peminat Suho . Letak dia tempat terakhir pulak . Dia boleh tahan handsome dia . Orang Thailand mesti ramai minat dia sebab muka orang Thailand yang paling handsome macam Suho lah !! *Mianei ~~Fans Suho* ...

Tag :  YOU  ,  YOU  ,  YOU


 
March 23, 2013







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq