« »
i ii iii iv v vi


Yeah ? Well , I don't care -.-
 
 

Cute isn't it ?   Yeah , I know ^^ .

Dalam post ni , saya nak ceritakan sikit psal DIA . Tau tak dia tu siapa ? Tak ? KLIK SINI ! ^^ . Saya memang gelar EX-crush saya tu DIA . Ok . Macam ni . Tadi , sebelum kelas bermula , saya dengan B ni , lepak kat tempat lorong terbuka lah , ramai jugak budak lain kat situ . Sebelah situ , ade kelas die . Saya dengan B ni berbual-buallah pasal benda yang tak berapa nak penting bagi orang lain . Bagi saya , penting . Dan , tibe2 saya tengok dekat pintu belakang kelas DIA , ade 2 budak lelaki kelas DIA , keluar tau . Sorang baju ungu , sorang baju pengawas biru tu . Saya pun meng-scan lelaki yang pakai baju biru tu . Saya tengok lama . Saya fikir , DIA ke tu ? Saya rabun , tu yang teragak-agak fikir DIA ke tu en . Lepas tu , lepas kawan dia yang pakai baju ungu tu masuk dalam kelas balik , lelaki yang baju biru  tu terkeluarkan air dari mulut die . Saya ingatkan die muntah . Rupanya , dia macam tersedak . Semua air keluar dari mulut die . Sebenarnya , masa tu , dia tengah minum air suam yang dia bawak / kawan dia yang bawak . Itu saya tak tahu .

Lepas nampak dia tersembur , saya terus gelak menghadap B . Dia pun pelik dengan saya . Dia tanya , "Kenapa weh?" . Saya jawab , "Cuba tengok ! Ade abang tu tersembur air dari mulut die" . B pun tengok la lelaki tu , dia kata , "S***** eh ?" Saya pun terbeliak la apalagi . DIA ?? OMG . Saya tengok DIA balik , dia tengah mencangkung buat apa entah . Lepas tu , dia masuk dalam kelas die . Tetibe , dia pandang ke arah saya , dan dia macam nak tutup pintu belakang kelas dia . Lepas tu saya , apalagi , amik sapu tangan saya sendiri , tutup sebelah kanan muka saya . Yang B tu pulak , sempat cakap , yang saya ni sesuai dan ade jodoh dengan dia ? Merepek je -.- 

Ok lah . WOAHH ! Panjang nye ayat ., macam mak nenek plak . Sori , panjang lebar cmni mesti takde sapa baca en ? Tau sangat -.- 
Ok . Tu je kot . Esok , saya nak join satu segmen lagi . 

Annyeonghigeyseyo !



April 15, 2013







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq