« »
i ii iii iv v vi


Gadis Misteri 3 Tahun
 

Klik banner kat atas ni kalau nak join :)
Akak , kalau akak tengok doodle yang saya buat ni . Memang memalukan lah ! Tak matured langsung ! Ni first time saya buat doodle . Selama ni , saya pandai melukis . Tapi , kalau nak buat gune komputer ni , memang tak handallah . Saya dah cuba yang terbaik . 
Kalau sesiapa yang nak join tu , ade syarat2 nye . Watak doodle mestilah berambut hitam , berbaju kuning dan skirt merah . Senang jekan ? Kalau nak join , cepat2 klik banner kat atas ni . 
Memalukan ! Jangan tengok ! >/////<
|
|
|
|
 V 
Ni lah ... hasil tangan saya sendiri . Sorry akak . Rambut dia terbuat rambut panjang pulak . Yang doodle tu pegang tu , gula kapas . Kasut dia pulak , boot kuning . Tak nampak macam boot pon kan ? ahahaha . *gelak kat hasil tangan sendiri*
 
 
 
April 07, 2013







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq