« »
i ii iii iv v vi


Minat KPOP ??
 
 
 
 

Saya akan ceritakan kisah kenapa saya minat kpop atau sejak bila saya minat kpop . Kalau ade yang jeles atau akan benci saya ... just shut your mouth . *tak berniat nak berkasar*
Saya describe diri saya sendiri Zack ye ? Okay . 

Zack minat kpop sejak 2007 . Masa tu saya masih darjah 2 . First time zack dengar lagu Super Junior - Sorry Sorry , zack dah tertarik dengan lagu tu . Jadi , setiap hari zack dengar . Zack tak tau tu lagu kpop ke ape . Zack main nyanyi je , yelah . Masa  tu kan baru darjah 2 . Don't know everything yet .

Selepas internet connection dah tak de , zack dah tak minat kpop . Lagu Sorry Sorry pun dah tak dengar . Dan ..... bila time darjah 6 . Sekolah zack ade buat praktis cheerleader dekat perhimpunan . Masa tu , belum lawan dengan sekolah lain lagi la . First time dengar lagu grup Kenyalang *kuning (rumah sukan zack)* , zack dah tertarik ! Yang zack tau time tu , lagu yang diorang pilih tu grup Girls' Generation tau ! Kawan zack tak beritahu sepenuhnya tentang lagu tu . Jadi , zack pun search la lagu tu dekat Youtube . Zack dah search ... tapi , tak jumpa pun . Tak tahu tajuk lagu tu ape ?! 

Bila dah sekolah tu , nasib baik zack ingat . Tanya kawan zack . Dia cakap tajuk lagu tu ..... *cuba teka ?* Lagu Oh ! kawan zack cakap . Kan lagu tu lagu yang sesuai untuk ber-cheerleader-ing. *ayat tak betul* . Sejak tu , zack dengar semua lagu2 Girls' Generation . Time tu , zack minat Jessica. Lepas tahu yang Jessica tu ...... zack pilih Taeyeon . Tapi , Sica tetap bias saya . Girls' Generation bias saya !!

Kenapa saya minat Girls' Generation 
Zack minat Girls' Generation sebab lagu2 mereka menarik minat saya . Semua lagu2 mereka ! *kebanyakkan nye lah* . Latar belakang muzik diorang best2 ! Zack memang suka pop . Tapi , K-pop ! 
Walaupon lagu2 diorang ade pop , tapi , ade jugak lagu sedih yang menarik jiwa zack . Macam lagu , Promise . Zack  pun suka lagu yang dinyanyikan oleh Taeyeon . Macam , If , Missing you like crazy , Sarangingulyo (ft Sunny) , I love you , And One dan banyak lagilah ! 

Dalam grup Girls' Generation , minat siapa ?
Zack  paling minat KIM TAEYEON unnie ! Dia cute , babyfaced , angel-voice , dorky dan ..... semuanya menarik pasal Taeyeon unnie ! >< . Zack suka couple TaeNy ! Dengar tak cerita yang tersebar pasal BaekYeon atau SeYeon ? Zack ship dua-dua ! Sebab bias zack pun Baekhyun dan Sehun oppa ! 
EXOTAENG ! ahahahah !

Zack nak tunjukkan Babyfaced Taeyeon unnie !



 
 

 
Selain minat grup Girls' Generation , zack jugak minat grup EXO ! ><
Paling zack minat ialah Park Chanyeol ! Dia lelaki idaman say tau ! *kidding* . Tapi , memang betulah . Sorry for Chanyeol's wifeu yang lain ... saya pun minat Chanyeol jugak . Minat je TAU ! 
Kalau dari grup EXO-m .. saya paling minat panda eyes , Tao . Dia handsome ! Tapi , Chanyeol still number one ! Aahahahahha . *terlalu obses* . 
Ok . tu je kot . saya nak post kali ni di entry ni . Kalau marah / jeles sangat ... jang komen or jangan nak jadi ANON nak pakai link saya . Kalau saya dapat tau .... Go DIE . *i'm serious right now . and , don't think that i'm a loser .*
 
 
Annyeonghigyeseyo .







April 07, 2013







Intro


おはようございます!
Zakiah Akma, 24. Introvert but quite adventurous. I seldom write in here.
Writes in malay and english.
Blogging since 2012.



archive



chatting




hashtag


credit


originally by ayuni. edited by ziczaq